Ho van aconseguir perquè no sabien que era impossible

lunes, 19 de octubre de 2009

Fi de temporada, balanç i relax

La temporada de triatló ha acabat. Ara toquen uns dies d'apujar el peu de l'accelerador i baixar la intensitat dels entrenaments focalitzant esforços en la tècnica de cursa i sobretot de natació. Deixaré de competir unes setmanes i dedicaré el temps a d'altres activitats lúdico esportives per no perdre la forma, desconnectar una mica i començar l'inici dels entrenaments forts amb ganes.

Va ser al febrer quan vaig començar a escriure aquest blog, poc després de passar a formar part del Gavà Triatló. Era un profà absolut en aquest esport i encara ho continuo sent. Aleshores em semblava tota una proesa poder completar 10 km corrent d'una sola tirada o nedar 500 metres sense aturar-se. La meva aventura va començar amb la lesió de la cinta iliotibial que va estar molestant i desesperant fins l'abril. Després va venir la meva primera competició des de els meus anys com a junior. Va ser la Cursa dels Bombers 2009 en la que vaig ser sub45 min. i més tard la Ruta del Senglar.

El primer gran repte va ser a Cariñena, Saragossa. La primera mitja marató que vaig acabar eufòric corrent sota una pluja impressionant i parant el crono a 1:40:15.

Vaig anar uns mesos a estudiar a Toronto, on les condicions en les que estava no em permetien seguir massa els entrenaments tot i que procurava no perdre la forma anant al gimnàs i corrent una mica. D'allà vaig venir amb uns quants quilos de més i la meva primera competició a l'estranger, Toronto Acura Ten Miles on vaig al·lucinar amb la gran quantitat de dones que hi competien en comparació amb les que ho fan aquí.

A la tornada, la tradicional Cursa Popular de Viladecans, la Marxa Valbuena en BTT i el més important de tot, el meu primer triatló a Vilanova. Una experiència inolvidable que veia tota una odissea completar quan fa gairebé un any rumiava si animar-me o no a iniciar-me en el triatló. Per últim, la mitja marató del Mediterrani en la que vaig aconseguir baixar el meu temps.

El balanç final es satisfactori si tinc en compte que vaig començar pràcticament de zero i del gran parèntesi canadenc. Malgrat tot espero amb ansia poder anar sumant experiències i alegries i continuar omplint de lletres de satisfacció aquest blog.

Mentrestant, per a descansar activament, m'he fet un calendari de possibles events en els que participar, alguns per competir i d'altres per a divertir-se i passar el matí:

8 novembre: XV Marxa del Garraf (Gavà)
15 novembre: V Duatló de Muntanya de Viladecavalls
29 novembre: LXXXVI Jean Bouin (Barcelona)
20 desembre: VI Duatló de Muntanya de Pallejà
25 desembre: Copa Nadal de Natació (Barcelona)
31 desembre: Cursa dels Nassos, Sant Silvestre (Barcelona)


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India